Als mensen me vragen wat Bij Noa Zijn is, zeg ik vaak: het is geen therapie, en het is geen techniek. Het is een moment, een gedeelde ruimte — een open ontmoeting tussen twee mensen. In deze sessies zitten we samen en praten, of als het weer het toelaat, kunnen we zelfs buiten wandelen.

Ik breng mijn volledige aanwezigheid, nieuwsgierigheid en kwaliteiten mee in de ruimte, en jij brengt de jouwe. We ontmoeten elkaar bijna als gelijken, mens tot mens — maar ik ben er om de ruimte te houden, om je te ondersteunen, en ervoor te zorgen dat er ruimte is voor alles wat wil opkomen. Het gaat er niet om te repareren of te analyseren. Het gaat om toelaten, luisteren, en je begeleiden terwijl je opnieuw contact maakt met jezelf.

Elke sessie ontvouwt zich anders, omdat elke persoon en elk moment uniek is. Sommige gesprekken voelen zacht en reflectief, andere levendiger. Sommige mensen vinden helderheid; sommigen voelen zich lichter; anderen waarderen gewoon het hebben van een rustige, stabiele ruimte om precies te zijn zoals ze zijn.

Bij Noa Zijn is een uitnodiging om te pauzeren, adem te halen, en gezien en ontmoet te worden — om je eigen aanwezigheid te verkennen in het gezelschap van iemand die er eenvoudigweg is om de ruimte te houden en naast je mee te gaan.